2011-03-07 | 20:33:48

SVAR PÅ FRÅGOR

Först en sak bara:
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT för jag är så himla dålig på att uppdatera...
Men tack för att ni fortsätter kolla in bloggen, de betyder verkligen jätte mycket! 

Tänkte ta lite svar på frågorna jag fått, däremot har ju blogg.se haft nåt fel så alla kommentarer har försvunnit, så vet inte om jag missat någon... Isåfall får ni ställa den igen! :) Sen får ni såklart fortsätta ställa frågor !:)


Vad fick dig att börja skriva en novellblogg om just butler? :D
Jag vet inte faktiskt! Gästbloggade ju lite på Bieberstorys där många kommenterade och tyckte jag skrev bra, så de va ju roligt! Jag gillar verkligen Ryan och även fast Justin alltid kommer vara nr 1 ;)
Sa på skoj till mina kompisar att jag skulle börja skriva ”Butlerstories” eftersom de redan finns så många noveller och Bieber. Men sen satt jag en dag i skolan och då så skapade jag faktiskt bloggen, haha

Drog du te gbg hs elr? (a' Haha, jag va bah tvungen (A'
Men e skriva ngt du vill arbeta med, elr har du det bara som n hobby? :)
Yes! Jag åkte till Göteborg Horse show med mina kompisar! Vi åkte som sagt i lördags, på morronen och åkte hem söndags kväll, nästa år tänkte vi vara där alla dagar, haha :)
Jag har faktiskt aldrig tänkt på det! Har alltid tyckt om att skriva och så, och får oftast kommentarer om att jag är duktig! Min förra svenskalärare sa att jag skulle satsa på att skriva en bok vid sidan om mitt ”vanliga” jobb i framtiden, men jag vet inte! Tror jag kommer ha det som hobby eftersom att jag troligtvis kommer jobba med hästar i framtiden! :)

Hur gammal är du ?
Jag är 16 år, fyller 17 i sommar! Alltså är jag född 94 ;)

skriv lite om dig oxå :) och din insperation:D
Okej, lite om mig själv..
Jag heter då Elin och går på Realgymnasiet i Stockholm, första året. Jag går Naturbruk med inriktning på hästhållning, så vi är mycket i stallet och så!
Det är riktigt kul eftersom att hästar är något jag vill jobba med. Rider 3-7 ggr i veckan, det beror på ;)
Jobbar lite och så, är med kompisar och sånt som "vanliga tonårstjejer" gör haha ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva haha, har ni något ni undrar får ni fråga! :)
Min insperation kommer inte från nåt speciellt utan jag skriver bara det som kommer upp i huvudet!
Därför så kan jag ibland skriva flera dagar i rad och sen dör allt ut (som just nu ;)). Men sen så får jag faktiskt tips ifrån mina kompisar, som kommer med förslag på vad som ska hända och de e ju verkligen guldvärt! :)
Sen uppskattar jag ju alltid om ni läsare kommer med förslag :)

När kommer nästa kapitel?
När jag känner att min fantasi kommit tillbaka! Har lite idéer just nu, men vet inte riktigt hur jag ska utveckla dom så därför tar det ett tag! Håller på att skriva på ett nu, men det går lite trögt. 
Hoppas ni klarar er och att ni fortsätter besöka bloggen ändå! För såhär segt kommer de inte gå mellan alla kapitel! :)


 

Som sagt, har ni några andra frågor så är det bara att ställa dom i en kommentar :)
3 Kommentarer
Stina:

Bra jag längtar :)<3

2011-03-08 | 15:59:11
URL: http://novelljustin.blogg.se/
almaa<3:

hm.. angående berättelsen, haha. Killarna kanske kan dra till typ bowling hallen, och sen typ.. Är tjejerna där med, så dem träffas och spelar tillsammans. Sen frågar killarna om dem vill hänga med och äta eller nåt, och tjejerna går med på det och sååå :)

2011-03-12 | 07:55:19
URL: http://lovestoriess.blogg.se/
Kajsa:

Hej bara undrar när nästa kapitel kommer, fattar att du har annat att göra och så men... :D

2011-03-23 | 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: