2011-03-27 | 21:18:34

PAUS

Jag vet att det inte har kommit nåt inlägg på jätte länge och anledningen till det är delvis för att allt på blogg.se försvann, alltså kapitel som låg i arkivet osv.... Tappade då lusten för att skriva om dom.
En annan anledning är för att jag är för trött för att orka sätta mig vid datan och skriva i ca. 2-3 h i sträck.

Där för tar jag en paus just nu från bloggen.
Lovar att jag ska fortsätta sen på novellen, och då kommer ni inte vara missnöjda! ;)

Fortsätt följa bloggen via Bloglovin (om ni inte gör det, GÖR DET!) så missar ni inte när jag fortsätter igen!
Kan inte säga riktigt när, men kanske på Påsklovet?

Bieber (eller kanske Butler?) love to ya'll!
2 Kommentarer
josefine:

du vet när inläggen på blogg.se försvann i arkiv så försvann dom inte på bloggen? :o

samma sak hände mig men det blir så ibland. du måste inte skriva om dom för det? dom finns kvar på själva blogg sidan :)

och förlåt men har du inte precis haft paus? liksom har väntat ett tag på att resten av novellen ska komma upp men ingenting har hänt. asså jag klagar inte utan säger bara som det är ;)

2011-03-28 | 15:14:32
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
josefine:

sv: aha, ah jag är lite trägfattad när det gäller sånt där ;) men synd för längtar en del till resten av novellen kommer upp. men säg gärna till när du tänker fortsätta blogga :)

2011-03-28 | 18:53:08
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: