2011-03-13 | 21:03:24

FÖRLÅT

asså förlåt, IGEN!
Jag är sämst....
Lovar att kapitlet kommer imorrn eller på tisdag!

Men ni vet "Det tar en vecka att skriva en bok som ingen kommer att läsa, men det tar ett år att skriva en bok som folk faktiskt vill läsa" ;)

Fick en kommentar som frågade om jag skrivit 4 kapitel, för hon kunde bara se 2.
Ja! Jag har skrivit 4 kapitel, ska försöka komma på varför du inte kan se alla! :)
Någon mer som har de problemet?

Men somsagt, imorrn eller på tisdag kommer de efterlängtade kapitlet!
2 Kommentarer
josefine:

Uppdatera !!! Gaaah, haha xd gillar verkligen novellen, anolunda att läsa från ryans sida ist för justin biebers, lite roligare :D

men ladda upp meeer! loveit

2011-03-20 | 19:27:37
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
josefine:

Hallå.. jag väntar ju på nästa men det kommer ju aldrig något :(

2011-03-26 | 12:43:45
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: