2011-03-02 | 19:50:12

!

Jätte ledsen för att jag inte uppdaterat något..
Jag har NOLL fantasi, och då känns det onödigt att skriva, för då kommer ni bara få tråkiga korta inlägg och de känns ju inte kul...
Har ni idéer på vad som kan hända så är ni mer än välkomna!

Under tiden tycker jag vi fortsätter med frågestunden!
så länge bara! Lovar att jag ska uppdatera snart igen, vill bara få tillbaka fantasin lite..

Så länge kan ni kolla in min andra blogg (länk) där jag uppdaterar lite mer iaf.. :)

Puss på er som fortsätter kolla in bloggen! <3
1 Kommentarer
Erica:

Snälla skriv mer :)

Jag tycker novellen är jättebra, jag kollar in varje dag och hoppas på att du har skrivit en ny del och kommer göra det ända tills det kommer en ;)

2011-03-05 | 21:42:00
URL: http://justbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: