2011-02-22 | 19:14:11

Välkomna!

Välkomna till den här bloggen! :)
Det är en novellblogg, som ni nästan kan se på namnet, handlar om Ryan Butler.
För er som inte vet, är Ryan Justin Biebers kompis ;)

Jag är ett jätte stort fan av Justin, men eftersom det redan finns så himla många novellbloggar som handlar om Justin ville jag göra nåt annorlunda, så hoppas ni gillar de!

Jag kommer försöka blogga en gång per dag, ibland kommer det ju inte bli så efter som andra grejer tar tid och så, men ibland kommer det kanske bli fler gånger på en dag!

Just nu kommer jag blogga själv, men kommer ev, ta in någon annan om jag verkligen inte hinner blogga någon dag.
Sen så får ni stå ut med designen så länge, vet att det inte är den finaste, men den får duga eftersom att jag inte är någon expert, haha ;p Vill någon göra en design så är ni väldigt välkomna, haha :)

Första novellen heter You and me (And all other people) och ni kanske får nåt inlägg ikväll, eller imorrn!

Vill ni komma i kontakt med mig kan ni antingen maila [email protected] eller lägga till mig på Facebook: Elin Färlén!
1 Kommentarer
Sanna:

ikväll vill vi ha elin! :D

2011-02-22 | 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: