2011-02-24 | 15:30:40

Frågestund?

Jag åker till Göteborg i helgen och kommer därför inte kunna uppdatera varken lördag eller söndag (och tveksamt om jag orkar på måndag, haha) så därför undrar jag om ni skulle vilja ha en frågestund under tiden?
Ni får ställa vilka frågor ni vill, om mig, bloggen, Ryan, Justin eller vad som helst så ska jag försöka svara på dom så gott jag kan när jag kommer hem ;)

Så vill ni ha det? :) Svara antingen i en kommentar eller klicka på det ni tycker här under!

Vill ni ha en frågestund medans jag är borta?


Free online poll

Det är ju ingen idé att ha det om ingen kommer ställa frågor, haha ;)

Och ett hjärta till er som besöker bloggen, ni är bäst! 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: